Одеська веб-студія АРС
Метою створення даного веб-ресурсу було покращення позицій маркетингової компанії щодо закриття поточних вакансій щодо сортування саджанців на сезонній роботі в Польщі.
Агентство з працевлаштування на момент замовлення вже мало свій корпоративний сайт, тому додатковою вимогою до розробки було збереження стилів основного базового сайту.
Додаткові вимоги замовника. Тип веб-ресурсу: мікросайт. Повинен відповідати основному дизайну компанії. Конкурентні переваги у даному сегменті бізнесу. Соціальні докази. Проведення А/Б тестування.
Завдяки попередньому досвіду спільної роботи та досконалому знанню замовником свого бізнесу підготовчий етап зайняв мінімум часу. Замовник заздалегідь підготував необхідний контент, ескіз сайту та розробив технічне завдання на виконання. З урахуванням програми лояльності вартість проекту було здешевлено на 20%.
В рамках надання додаткових послуг, нашою веб-студією було проведено рекламну кампанію в ГУГЛ АДС з паралельним А/Б тестуванням сайту. Спочатку передбачалося, що основними каналами просування сайту стане пошукова реклама в Google Адс і розміщення оголошень з посиланням на сайт у спеціалізованих тематичних каталогах. Вже на етапі консультацій нами було вивчено вартість кліку, проведено попередню оцінку доцільності.
Сайт був розміщений на піддоміні базового сайту агентства.
Основні характеристики проекту: